Elvstoft

En blogg om mig och mina äventyr

Resa

Publicerad 2014-12-21 15:32:08 i Äventyr,

Det här med att vara ute och resa är ju helt underbart. Jag önskar att jag hade obegränsat med pengar så jag kunde resa runt i världen, men tyvärr har jag inte det. Jag måste helt enkelt lära mig att spara. Vissa dagar kan jag sakna ställen jag besökt. Som Lingelihle i Sydafrika. Alla trevliga människor. Åh vad jag önskar att jag kunde resa tillbaka. Sen sakna jag Paris. Underbara Paris. Skulle kunna tänka mig att flytta till Paris (om jag kunde franska, vilket jag inte kan så det är uteslutet). Grekland, Bulgarien och Spanien är ställen som jag gärna reser till igen, men då på en veckas solsemester. Men först finns det så många andra platser jag vill se. USA, Nya Zeeland, Indien,  Bali, Mexico, Thailand, Australien och många många fler.. Drömvinsten på lotto vore något.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela