Elvstoft

En blogg om mig och mina äventyr

Äntligen!

Publicerad 2015-01-09 18:52:30 i Au pair,

Idag fick jag ett mail om att det är tid för intervju. Så på tisdag efter jobbet ska jag iväg! Ska bli riktigt skönt att få det gjort så man kan börja leta familj sen. Såg även att min au pair video numera är godkänd. Det borde innebära att jag inte har någonting kvar att göra innan jag börjar matcha mot familjer. I alla fall om jag förstått det hela rätt. Efter intervjun är jag redo för nästa steg. Vilket känns väldigt bra. Nu måste jag bara komma ihåg att ha med pengar till registerutdraget. Jag som aldrig har kontanter. 

Kommentarer

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

Publicerad 2015-01-09 20:24:13

Åh va kul! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela