Elvstoft

En blogg om mig och mina äventyr

Au pair ansökan

Publicerad 2015-01-07 19:30:14 i Au pair,

Skickade iväg ett mail till förmedlingen för att ta reda på vad mer jag behövde göra för att komma på intervju. Fick ett mail från dem i samma veva (de har alltså inte sett mitt mail) där de berättade att jag snart är klar med min ansökan och att det är tid för intervju. Personen som kommer intervjua mig kommer kontakta mig inom en snar framtid. Äntligen! Jag är förövrigt klar med videon! Det känns bra. Det betyder att efter intervjun så behöver jag inte lägga någon energi på det. Underbart! 


Så här ser det ut på min au pair ansökan just nu. Ska prata med min kontaktperson angående att lägga till ännu en barnerfarenheten.  Jag började ju trots allt på ett nytt jobb nu i januari och kommer hinna samla ganska många timmar innan jag slutar i juli.

Kommentarer

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

Publicerad 2015-01-07 20:44:47

Sålänge de inte hunnit skicka iväg ansökan till kontoret så är det bara att lägga till :) Om du sen behöver lägga till efter att ansökan är godkänd så skickar du bara ett mejl till en av tjejerna på kontoret, du får mer info om det i ett mejl sen när du är godkänd :)

Svar: Toppen :)
Elvstoft

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela