Elvstoft

En blogg om mig och mina äventyr

Intervjun inställd

Publicerad 2015-01-13 07:15:48 i Au pair, Vardagslivet,

Idag blir det ingen intervju, den är nämligen inställd på grund av att väglaget är så dåligt. Rena isbanan ute. Så istället för intervju blir det att ta det lugnt efter jobbet innan jag ska iväg på träning och köra dubbelpass. Jag börjar med ett pass indoor walking soft för att sen köra ett pass yoga. Känns som om de två passen är någonting som man köra efter varandra. Förhoppningsvis är jag inte helt slut. Haha, och om jag skulle bli helt slut så slocknar jag nog tidigt ikväll. Så egentligen spelar det ingen roll. 

Jaha, nu får vi se när intervjun blir istället. Förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge. Jag vill bara bli färdig med allt så att jag kan bli godkänd och börja leta familjer. 

Nu måste jag jobba. Snart kommer barnen.

Kommentarer

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

Publicerad 2015-01-13 15:34:28

åh va tråkigt!
Hoppas du får tid snart!

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

Publicerad 2015-01-15 23:31:34

sv: Ja, man behöver ha något att göra om dagarna :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela