Elvstoft

En blogg om mig och mina äventyr

Lördag

Publicerad 2015-01-10 09:55:19 i Vardagslivet,

Idag är det lördag vilket innebär helg! Så skönt! Igårkväll var jag så trött att jag somnade redan vid niotiden. Det var länge sen jag sov klockan nio en fredagskväll. I vanliga fall brukar fredagskvällarna bli tidiga, men inte riktigt så tidiga. 

Dagen idag kommer bjuda på lite träning, lite film, städa och någon form av social kontakt. Haha, tanken var att en kompis och jag kanske skulle fika eller ta en lunch, men när vi gillar så olika lunchalternativ och jag inte fikar så ska vi försöka hitta på någonting annat istället. Känns som om det är lättare.

Förövrigt håller jag på med en liten träningsutmaning denna månad. Än så länge känns det bra. Men gud vad jag hatar plankan. Bilden än lånad.

Kommentarer

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

Publicerad 2015-01-10 13:46:40

sv: Nä, det gäller ju att vara säker på vad man vill ha :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela