Elvstoft

En blogg om mig och mina äventyr

Stenar

Publicerad 2015-01-08 06:03:36 i Äventyr,

När jag är utomlands tar jag alltid med mig en sten hem från den staden, för att spara i en burk. Detta för att få en överblick på alla ställen jag varit på samt att jag har med mig en liten souvenir hem. På stenen skriver jag sen plats jag varit på, t.ex. Paris, samt vilket land det till hör Frankrike och året jag var där 2014. Jag tycker det är ganska mysigt att kunna ta upp en sten ibland och minnas minns resor. Fast den första resan minns jag tyvärr inte, jag var bara ett år då. Men jag har ju gjort den i alla fall..

Kommentarer

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

Publicerad 2015-01-09 13:56:21

Vilken bra idé :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela