Elvstoft

En blogg om mig och mina äventyr

The Maze Runner

Publicerad 2015-01-18 08:39:42 i Vardagslivet,

Igår kväll kom min älskade "lillasyster" hem till mig och det blev både mat och film. Vi lagade kyckling i ugn, som låg i en sås som innehöll grädde, creme fraiche, soja, sambal och vitlök. Mums! Helt klart en av mina favoriträtter. Till det blev det ris kokad i grönsaksbuljong, sallad och jordnötter. Så gott. Jag verkligen älskar den här maten. Om ni inte testat den så borde ni verkligen göra det. 

Efter maten blev det filmtittande och den här gången blev det The Maze Runner. Den var bra. Jag kommer helt klart se tvåan när den kommer (för jag hoppas verkligen att tvåan kommer). Jag håller på och läser böckerna också. Och de är också väldigt bra. Oftast kan jag tycka att böckerna är bättre än filmerna. Någon mer som känner så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela